Język angielski – grupy: Tygryski, Motylki, Wróbelki, Zajączki, Sowy
- SPRING – wiosna
- Uczymy się nowego słownictwa o wiośnie i powtarzamy nazwy zwierząt: rabbit, duckling, lamb, chick, ladybird, butterfly, nest, egg, flowers, blossom, umbrella, spring.
- Powtarzamy pogodę i ubrania: sun, rain, wind, rainbow, jacket, boots.
Wszystko tutaj: Spring vocabulary, seasons, ESL
- COLOURS: Utrwalamy pytanie: What colour is it? – w prostych dialogach
What color is it? – Easy Dialogue – Role Play - WEATHER – dla chętnych.
Tworzymy “spinning wheel” według instrukcji (na filmiku), bądź własnego pomysłu. Osłuchujemy się z piosenką.
Wszystko tutaj: Weather Wheel Activity for Kids | Maple Leaf Learning Playhouse„Spinning wheel” – gotowy do wydruku, strona nr 4.
źródło: Adventure in a Box
Język niemiecki
- Wprowadzenie nowego słownictwa o wiośnie:
- der Schmetterling – motyl,
- der Maulwurf – kret,
- die Schnecke – ślimak,
- die Blume – kwiat,
- das Gras – trawa
- Osłuchujemy się z piosenką:
- Mówimy wierszyk stosując natężenie głosu (powoli-szybko, cicho-głośno)
,,Der Frühling…”
A, a, a, der Frühling, der ist da.
Herbst und Winter sind vergangen,
Frühling, der hat angefangen.
A, a, a, der Frühling der ist da. - Piosenka utrwalająca poznane pory roku: Es war eine Mutter
- Oraz pogodę: Wetterlied
- Zabawa paluszkami o małym ślimaku: Kleine Schnecke