25 marca – 3 kwietnia 2020r.

Język angielski – grupy: Tygryski, Motylki, Wróbelki, Zajączki, Sowy

  1. SPRING – wiosna
    • Uczymy się nowego słownictwa o wiośnie i powtarzamy nazwy zwierząt: rabbit, duckling, lamb, chick, ladybird, butterfly, nest, egg, flowers, blossom, umbrella, spring.
    • Powtarzamy pogodę i ubrania: sun, rain, wind, rainbow, jacket, boots.

    Wszystko tutaj: Spring vocabulary, seasons, ESL

  2. COLOURS: Utrwalamy pytanie: What colour is it? – w prostych dialogach
    What color is it? – Easy Dialogue – Role Play
  3. WEATHER – dla chętnych.
    Tworzymy “spinning wheel” według instrukcji (na filmiku), bądź własnego pomysłu. Osłuchujemy się z piosenką.
    Wszystko tutaj: Weather Wheel Activity for Kids | Maple Leaf Learning Playhouse„Spinning wheel” – gotowy do wydruku, strona nr 4.
    źródło: Adventure in a Box

Język niemiecki

  1. Wprowadzenie nowego słownictwa o wiośnie:
    • der Schmetterling – motyl,
    • der Maulwurf – kret,
    • die Schnecke – ślimak,
    • die Blume – kwiat,
    • das Gras – trawa
  2. Osłuchujemy się z piosenką:
  3. Mówimy wierszyk stosując natężenie głosu (powoli-szybko, cicho-głośno)

    ,,Der Frühling…”

    A, a, a, der Frühling, der ist da.
    Herbst und Winter sind vergangen,
    Frühling, der hat angefangen.
    A, a, a, der Frühling der ist da.
  4. Piosenka utrwalająca poznane pory roku: Es war eine Mutter
  5. Oraz pogodę: Wetterlied
  6. Zabawa paluszkami o małym ślimaku: Kleine Schnecke

Rytmika